همسرانه

مطالبی در مورد داشتن یه زندگی خوب،سالم،موفق و خصوصا پایدار

داوود

خدایا! به هرکی دوست میداری بیاموز که عشق اززندگی کردن بهتر است و به هرکس که بیشتر دوست میداریش بچشان که دوست داشتن از عشق برتر است !

موضوعات

تصاویر

عاشقانه

احساسی و رمانتیک

مطالب

عاشقانه

رازهای موفقیت

آموزشی

بهداشت و روان

دانستنیهای قبل از ازدواج

دانستنیهای بعد از ازدواج

دانستنیهای جنسی

دانستنیهای بارداری و زایمان

دانستنیهای رفتاری کودکان

طنز


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همسرانه و آدرس hamsaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

سرزمین اسرار THE SECRTE LAND

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60

مطالب اخير

رازهایی کاملا مردانه در زندگی زناشویی

رابطه جنسی در دوران قاعدگی، آری یا نه؟

پاسخ به سوالات مردانه خانم ها...

آقایان بخوانند: چگونه از دوران نامزدی بهترین استفاده را برای ایجاد نزدیکی ببریم؟

کم کردن ميل جنسي

بوسه به روایت شعر

بوسه.بوسه.بوسه

10 مشكل اصلي در ازدواج هاي فاقد رابطه جنسي

رازهـایی برای یک ازدواج هميـشه پايـدار

چیزهایی که مردان آرزو دارند زنان بدانند

هرگز با همسرتان این کار را نکنید

چقدر با همسرمان صمیمی شویم؟

۷ بـاور غـلـط درباره ازدواج

زنان به این جمله ها نیاز دارند / اقایان حتما بخوانند

روش بخشیده شدن بعد از اشتباه را یاد بگیرید !

اصول خوشحال کردن بانوان

همه چیز در مورد شب زفاف

نحوه بوجود آمدن خودتان را ببینید…

هدف از ازدواج چیست؟

حرف هایی که نباید به زنی که همسر شماست بگویید!

نويسندگان

داوود

پیوند های روزانه

طراحی دکوراسیون

سرزمین اسرار

انجمن تخصصی عمران

پارس اسکین

♥*♥ آرزوها ♥*♥

دنیای تصاویر متحرک

چی دوست داری؟!...

ایران ویج

اوففففففف

بیتوته

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 43428
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


رابطه جنسی در دوران قاعدگی، آری یا نه؟

رابطه جنسی در دوران قاعدگی، آری یا نه؟

ممکن است میل جنسی در دوره قاعدگی خانم ها برای برخی همسران آنچنان قوت بگیرد که بخواهند در این دوران نیز اقدام به برقراری ارتباط کنند. سوالی که برای خیلی ها در این زمینه پیش می آید آن است که چرا گفته می شود نباید در دوران قاعدگی رابطه جنسی با همسر برقرار کرد.

در زمان قاعدگی یا پریود یا عادت ماهانه، دیواره های رحمی که جهت لانه گزینی جنین آماده شده است و بافتی پر از عروق در جداره رحم شکل گرفته است ریزش می کند و از طریق دهانه رحم وارد واژن یا مجرای تناسلی شده، خارج می شود. در این زمان هم دهانه رحم باز است و هم دیواره های رحم بر اثر ریزش زخمی شده اند. با این اوصاف وقتی رابطه جنسی در دوره عادت ماهانه برقرار شود میکروب ها بسادگی وارد رحم شده و ایجاد عفونت می کنند.

عفونتی که بدین طریق ایجاد می شود ممکن است شدید بوده، عوارض بسیاری برای فرد به جا بگذارد. مثلا این عفونت می تواند باعث چسبندگی های داخل رحمی شود و مانع از بارداری فرد در آینده گردد؛ یا ممکن است عفونت منجر به عفونت دیگری در داخل حفره لگن شود و مشکلات زیادی را برای زن ایجاد کند. از این روست که پزشکان معتقدند برقراری رابطه جنسی دخولی در این دوران صحیح نیست.

جمعه 18 بهمن 1392برچسب:,

|

کم کردن ميل جنسي

کم کردن ميل جنسي


       

اگر مجرد هستيد:

علت اينکه از نيروي جنسي درون خود رنج ميبريد را نگفته ايد. خيلي ها آرزو ميکنند که نيروي بيشتري داشته باشند بهرحال حدس ميزنم امکان پاسخ دادن به غريزه جنسي را نداشته باشيد وبه شما فشار مياورد ولي سعي کنيد بين غريزه جنسي و اعتقادات خود يک تعادل منطقي برقرار کنيد و يکي را فداي ديگري نکنيد.. چون ممکن است از نظر روحي رواني به شما لطمه بزند. بهر حال شما اگر مجرد هستيد ميتونيد از توصيه ذکر شده استفاده کنيد , ميتونيد به روشهايي که در ذيل اين پاراگراف نوشته شده توجه کنيد..و در عين حال اگر خيلي زياد احساس قليان جنسي ميکنيد اشکالي ندارد اگر گاهي ........


ادامه مطلب

سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,

|

10 مشكل اصلي در ازدواج هاي فاقد رابطه جنسي

10 مشكل اصلي در ازدواج هاي فاقد رابطه جنسي

 

 ده مشکل اصلی در ازدواج‌ های فاقد رابطه‌ جنسی

 

ده مشکل زیر چالش ‌های اصلی هر ازدواج بدون رابطه‌ جنسی است :

مشکل شماره 1
خسته بودن میل‌ جنسی. کاملاً مشخص است. بعضی از ما میل‌ جنسی بسیار قوی داریم و بعضی از ما اینطور نیستیم. مهمترین مشکل
ازدواج ‌های فاقد رابطه‌ جنسی این است که شما یا همسرتان یا هر دوی شما از نظر جنسی خسته هستید. یعنی میل‌ جنسی بسیار پایین بوده یا اصلاً وجود ندارد.

مشکل شماره 2
این خستگی معمولاً به عصبانیت می ‌انجامد. وقتی چیزی که می‌خواهید را به دست نیاورید، خسته می‌شوید و این معمولاً موجب بروز عصبانیت در شما می‌شود. در واقع، ممکن است به این دلیل
ازدواجتان فاقد رابطه‌ جنسی است که یکی از شما از دیگری عصبانی است. اگر آن چیزی که می‌خواهم را به من نمی ‌دهی پس من هم آن چیزی که تو می‌خواهی را به تو نمی ‌دهم.

مشکل شماره 3
داستان کنترل ‌کردن‌ها شروع می‌شود. از خستگی سعی می‌کنید همسرتان را کنترل کنید تا طور دیگری رفتار کند و هرچه بیشتر سعی می‌کنید او را کنترل کنید، بیشتر همسرتان را از خود دور می‌کنید. عصبانیت و فاصله ‌ای که بینتان می ‌افتد، در زندگیتان ریشه گرفته و رابطه‌ جنسی به یک میدان نبرد برایتان تبدیل می‌شود.


ادامه مطلب

پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:,

|

همه چیز در مورد شب زفاف

همه چیز در مورد شب زفاف

شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیز است. کلیه کسانی که این شب را تجربه کرده اند، بی شک تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد.

شب زفاف زمانی که دختران برای اولین بار تجربه آمیزش از راه واژن را می آزمایند. همانطور که میدانیم تمامی زخمها ، دردناک هستند بخصوص اگر سطحی باشند . به عنوان مثال اگر دست شما با دیوار زبری (مثل کنیتکس) برخورد کند ، درد به حد زیادی غیر قابل تحمل است .

این حالت دقیقا برای دختران مصداق دارد. آنها درد بسیار زیادی را در ضمن پاره شدن پرده بکارت تجربه میکنند. و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی در داخل واژن (دخول) خواهند داشت . اول برای روشن شدن قضیه علت درد را مرور میکنیم.

دو نوع درد در هنگام اولین تجربه جنسی قابل درک است :

 

۱- درد به علت پارگی پرده بکارت

این درد همانطور که در بالا ذکر شد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است . که اینگونه زخمها معمولا دردناک تر از سایر زخمها میباشند . برای کنترل یا کاهش درد ، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است . این کار سبب میشود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد . رسیدن به ارگاسم ، آستانه درد را بالا میبرد و باعث میشود که درد یا خیلی کم شود یا قابل تحمل گردد . به عنوان مثال در زمان ارگاسم اگر شخص گاز گرفته شود درد را احساس نمیکند یا درد بسیار جزئی خواهد بود .

۲- درد به علت دخول

این درد دقیقا درد به علت کشش دیواره واژن میباشد. شما وقتی بادکنکی را برای اولین بار باد میکنید ، زور بیشتری بکار میبرید تا بتوانید دیواره های بادکنک را از هم باز کنید . این حالت دقیقا دز واژن هم ایجاد میشود . واژن برای اولین بار میخواهد باز شود . پس درد زیادی را حس میکند . برای کنترل این درد دقیقا مثل بالا باید معاشقه طولانی داشت . تا هم واژن لیز شود و هم آستانه درد افزایش یابد . برای این منظور میشود از ژل لوبریکانت استفاده نمود.

در کل برای آمیزش بهتر و کم درد در اولین تجربه باید نکات زیر را توجه نمود :

۱- معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ارگاسم

۲- استفاده از ژل لوبریکانت

۳- بهتر است دختر لبه تخت دراز بکشد . جوری که پاهای وی کاملا روی زمین قرار بگیرد . در این صورت کمترین درد و فشار به دختر وارد میشود.

۴- دختر را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد

۵- درصورت داشتن درد شدید از ادامه نزدیکی خودداری کنید.
.

پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کم است . البته این قضیه به جثه زن و سن دختر دارد. در بعضی از موارد پرده دختر با نزدیکی پاره نمی شود . در این حالت حتما باید با جراح زنان مشورت نمود تا وی به روش جراحی پرده را باز نماید. تا ۳ روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی ، طبیعی است و نباید نگران بود.

 

آن سوی زفاف

پاره شدن پرده بکارت ، در حقیقت نمود خارجی جریانی بسیار پیچیده است که باید آن را
ادامه مطلب

یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:,

|

10مساله اساسی در یک رابطه جنسی

10مساله اساسی در یک رابطه جنسی

 

1-رابطه جنسی یكی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فكری، بعدجنسی) و رابطه جنسی مساله عجیب و غریب و چندش آوری نیست كه خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند. متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود كوتاهی می كنند.

نایت اسکین

 2- خانمها توجه كنند رابطه جنسی یك قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم می باشد پس راجع به آن واقع بین باشیم.آقایان هم توجه كنند كه رابطه جنسی تنها رابطه بین زن و مرد نیست.

نایت اسکین

3- رابطه جنسی یك رفتار است ولی پانتومیم نیست و ما باید در  رابطه جنسی هم، از كلام و بیان استفاده كنیم و به طرف مقابلمان بگوییم و از او بشنویم كه ما برای یك رابطه جنسی لذت بخش به چه چیزی نیاز داریم.

نایت اسکین

 4- باورهای غلط را در مورد رابطه جنسی كه از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جدید علمی عوض كرده و رابطه جنسی لذت بخش را به رابطه جنسی خرافاتی تبدیل نكنیم.

نایت اسکین

 5- هیچوقت از رابطه جنسی به عنوان .............


ادامه مطلب

شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,

|